Akrylmålning som tema

Nu har jag målat klart första tavlan på duk med akrylfärg. Måttet är 1x1 meter. Nu håller jag på med den andra tavlan. När den är klar(förhoppnigsvis imorgon) ska jag skriva klart uppsatsen som ska vara inne om 1 1/2 vecka. Idag fick jag info om nästa kurs som börjar snart- matte för yngre åldrar eller vad den nu hette. Shit vad denna termin går snabbt! snart sommarlov ju, tjohooo!

akrylmålning, windsor & Newton färg på duk

Nu ska den bara spännas upp på ram, sedan KLART!!!

Kommentarer
karin

Visste inte att du är konstnär! Fint!

kram

2009-03-04 23:31:53
mia

men är det verkligen du som gjort tavlan!? du är ju för sjutton konstnär oxååå!! helt otroligt fin!

2009-03-05 13:20:22
Thessan

MEN SHIIIT Maria! Du är GRYM på att måla!

2009-03-09 23:22:26



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback