Måndag

Så typiskt. Tuva vaknade med feber imorse. Febern blossade upp efter att jag lämnat Nicke på jobbet 04.30. Vad gör man inte för att få ha bilen? Så tuva var med i stallet på ridlägrena fram till lunch då nicke smet från jobbet. Tuva fick vara med malin i köket (tack malin!!!) medans jag skötte ridlektionen.
Vi har ruskigt mkt tvätt att ta itu med här hemma efter helgen. Det är liksom det tråkiga med att vara borta. Men jag låter mig fröjdas över den superduper billiga shoppingen jag gjort i helgen på Dollarstore (Ljusdal)och Albert och Herbert (Bollnäs)


Plastmatta som var apbillig


Turkos plastbytta i Rice stil och nya grytlappar för endast 2 tior=)


Paljettkuddar (dödssnygga) och två nya soffkuddar. De i soffan kostade 20 kr styck.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback