Värmeböljan i stallet

Choo broo, ja då blev man mätt ikväll med. Har precis grillat med Molle och Polle- våra grannar. Sedan har hundarna busat i hundrastgården.

Denna vecka är det fortfarande jobb som gäller för mig. Vi har så himla kul- idag busred vi lite ute, bara liiiite..... Vi rullade ut en stock på vägen som vi skulle hoppa över, vilken kalabalik det blev, men himla kul var det!

Det enda jag ska klaga på är den lilla famlijetid jag har just nu. Och inte tala om hur lite jag ser Tuva på veckodagarna. Fy!! Men så är det en kort period nu så så är det..=S

Imorgon efter arbetet ska jag dra med la familja o malin upp till loppisen på eurostop o kika efter två nya köksstolar (tröstshoppar? javisst!)

o en annan bra sak... faaaan vad brun jag börjar bli=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)


Jag o alexandra är ascoola på väg in från hagen (eller hur??) (men här ser jag inte särskilt brun ut för jag har ljusat upp mobilbilden ... eller ljuger jag bara...?)


Malins briljanta idé att släpa fram ett badkar som fylldes så att hundarna kunde svalka av sig...haha. Bessie är då alltid etta på allt så...


...tiger fick vänta tills hon var klar innan han kunde svalka sig. (med tvång fick jag i honom dessutom..haha)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback