Söndag

Idag skulle vi ha en lugn dag var det tänkt, men vi har fixat rätt mycket här hemma ändå idag. Jag mår prima igen efter min härliga magsjuka jag hade igår, det tackar jag för..!!
Så det blev en massa fix med allt möjligt idag. Drog fram slangen och spolade av rubb och stubb ute också, bye bye allt pollen!

Nu på kvällskvisten har jag och malin gjort en del på vår  långa att göra lista innan ridlägrena börjar. Vår tanke var att skicka ut mejl till alla deltagare men vi är så himla sämst att skicka mejl så det är bedrövligt. Vi missade att bifiga filer, lyckades loggas ut istället för att skicka.. ja hur snurrigt som helst. Men vi fick tillslut alla mejl... puh! Själv sitter jag nu och filar på en väldigt rolig tipsrunda till rideleverna (som  har avslutning nu i veckan,) om jag får säga det själv. Sitter och skrattar lite åt mina illustrationer (bilder hämtade från facebook) till en fråga jag har om personer i stallet..haha!!!

En nystädad uteplats.....


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback