Sommarjobbar

Ja då har mitt "sommarjobb" dragit igång. Det är ju ridläger i några veckor framåt för min o Malins o maddes del- o alla barn såklart som ska medverka!!  Denna vecka rivstartar vi med 18 kids, på det läger vi kallar för knatteläger. Kuligt=)

Vi skjudsade ner en skock med underbara tjejer som hjälpsamt nog var villiga att rida hem hästarna från bete imorse. Det var lättare sagt än gjort- för de hade ingen större lust att lämna grönbetet för arbete. Men sen fick vi ut alla ponnysar med lite list.

Det hände mkt imorse=) Rektorn ringde upp mig och erbjöd mig den tjänst jag var på intervju för i fredags. Såklart tackade jag. Så himla glad är jag=)=) Börjar 3 augusti och får ta tjänsteledigt de dagar jag måste gå i skolan vilket jag tänkte skulle vara 2 dagar i veckan, resten får jag klara mig utan... Jag är galen... i know. Men jag tror att detta kommer bli superduper bra värkar vara en allatiders förskola ute på landet. Jag ska alltså jobba som förskolelärare=)

Mobilbild från häst-hämtningen imorse:


Nova i flykt till vänster, Felix gulingen i mitten o till höger drar Forset och Cherokee illa kvickt när de ser VP komma

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback