Sista måndagslektionerna för denna termin

Då var en (av två)avslutning avklarad för denna vecka. Himla trevligt o lyckat om jag får säga min mening. Blev tipsrunda och en slags hinderbana i ett. Hinderbanan bestod av slalom, trava över bommar och hoppa två hinder- och på vägen svara på 8 frågor, bland annat den här.. i stallet har vi en häst som heter.... 1. läppstift     x. kajal     2. mascara

Med vuxengruppen red vi ut. Jag hade stora ståtliga Hilmer i täten. Passade på att rida förbi här hemma med hela ridgruppen. Nicke min underbara fästman(och malin o pontus var snälla och assistera me- tack!) hade dukat upp med bulla o kaffe så det blev en  liten fika pause här innan det bar av hemåt till stallet=)

malin tog kort o publicerat i sin blogg, så jag tjyvar den av dig malin, hoppas okej..



Tack så himlans mycket för de fina avslutningspresenterna jag fick idag!!! Tusen miljoners tack alla barn o vuxna!!!


Kommentarer
Rhode

åh, fina hilmer:D

2009-06-10 14:16:25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback