Regn regn regn

Jag riktigt njuter av att just ha duschat, och nu sitter i torra kläder. Fy fabian vad det har regnat denna helg. Nicke har dessutom legat med magsjuka så det har vart lite meckigt hemma- för jag har knappt bvart hemma alls denna helg...

Jag har ju vart funktionär i helgens hopptävlingar. Synd att vädret var så uruselt- för det är ju väldigt kul med tävlingar på hemmaplan. Kvällen har även innehållit storhandling på coop inför kommande ridläger vecka som startar imorgon.

Faaanken vad sugen man blir på egen häst efter helgen. Alla dessa fina hästar!!! Men en sak i sänder- först måste jag kunna rida hahahahah!!!


jovars, så här såg jag ut...=)

Men det var det ju värt. Har fått urgod frukost o lunch... och vann denna ljusrosa piké i funktionärslotteriet. TACK! Passar på att visa min fina blomlåda o rosa pelagonier jag fick härom dagen också=)=) ...suddigt mobfoto...



Men vad brukar man säga??? Efter regn kommer väl sol??????

Kommentarer
Grahn

Nice :0)...

2009-06-19 08:17:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback