Onsdag

Choo brooo, nej jag trillade inte av idag heller när jag red haha!

Imorgon ska jag klippa mig. Hjälp!! Det värsta är att jag o Malin ska klippa oss typ lika. Vi ska dessutom klippa oss samtidigt. Herregud liksom.

Ridlägrena rullar på annars. Det är riktigt sköj. Idag hade vi som lek på häst, även kallat hurryskurry. Så himla kul med norsk fylla (skpringa tio varv runt en kona) - roligast jag sett på länge. En liten tösa vinglade och kolliderade rätt in i en hästrumpa efter sin snurrvarv... hahahoho.

Nääää nu ska jag sova.

Hoppas vädret håller i sig till helgen så jag o  min lilla Fis kan åka o bada!!!


Tuva på midsommar


Kommentarer
Camilla

blir du missnöjd hos frissan så får du boka hos moster:) jag klipper för fullt! Har FA-skattsedel nu. Priset är 200kr. 300 med rygg-och nackmassage också! kramiz

2009-06-25 12:24:32
URL: http://mimadeta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback