Midsommar

Hallå hallå. Nu är vi hemma igen efter en långhelg uppe i Ljusdal där vi firade midsommar. Vi har haft det så bra som man bara kan ha det. Stuga alldeles intill sjön, sol, billig shopping, bra mat, bra fiske (hälsar Nicke) Tiger har sprungit lös, Tuva gjort det hon älskar så mycket: åkt båt och badat (woodpool). Vi var där med svärföräldrarna, svägerska mia med sin Robban o lilla kusin Anton och Robbans föräldrar som har har stugan. Skönt att landa lite i de norrländska skogarna i dessa bråda dagar med massor av jobb. Så nu är jag och familjenutvilade!


ahh jag ser ut som en mupp med koftan knäppt så här.. men va fanken.. vi var ju ute i skogen=)


Vi var på midsommar firande uppe vid hembyggdsföreningen i Ljusdal. Tuva och hennes farmor dansade kring midsommar stången.

Lite ofokuserade kanske?

Stugan/stugorna. Jätte mysigt!!!


Nicke drog upp storgäddan och...


...aborre! Som blev en delikat förrätt=)


Tiger badade i vassen när vi åkte ut en tur med båten


Jag och Tuva vågade oss ner i woodpoolen=)


Norrlandet

Kommentarer
Victoria

Sv: Ja du måste hjälpa mig lite med Sirocco!:) han är bara 4 år och har en tendens att endast böja på nacken utan att går i from.

2009-06-22 21:06:50
URL: http://victoriaasen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback