Lördag

Imorse vaknade jag upp och insåg att gårkvällens tjejmiddag blev kanske lite väl långvarig.. men vi hade grymt kul!!! Var hemma 04.00 och gick upp pigg som en lärka kl 7.30...

Idag har jag Tuva, Ylva, Malin o Sarah vart iväg o badat. Så himla varmt o skönt ute. Jag tror vi ska till stranden imorgon med, man får ju liksom passa på.

Sen har det mest underbara inträffat i detta bostadsområde. Jag höll på att smälla av när jag hittade en nybyggd hundrstagård när jag rastade tiger vid 4 imorse (helt sjukt senkväll som sagt...) en HUNDRASTGÅRD!!! Den ligger typ 25 meter från vår baksida. 25 meter- fatta!!!!!! Prisa gud!!!!


Mamma o Tuva på Tilskogsbadet=)


Melånas e smarrysmaskens=)




Pappa, Rosen o Jenkas kille Erik kom förbi på em för lite grillning. Jättemysigt o kul att ses=)


Tuva var inte pigg på att bada men doppade tårna lite försiktigt i vattnet- men bara med Malis. Inte med sin mamma=)


Jag i mon nya klänning. Ruskigt likt ett Lucianattlinne fast kortare haha


Fick en Hortensia idag. En av mina favvoblommor alla kategorier. Ska planteras ut  imorgon i trädgården. Thanx!!!


Nicke, Rosen o pappa



Nicke har blivit sååå brun idag efter en hel dag på sjön!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback