Hoppkurs

Lever jag, måste nya mig i armen. Jo det gör jag väl men nu må ni tro att jag är trött. Gick ut imorse till stallet med tuva o dogge, jobbat hela långa dagen+ hoppkurs på kvällskvisten.
 Tro mig när jag säger att jag har bränt mej idag också haha. Men jag klagar inte på värmen=)
Har ridit två gånger idag varav det senaste passet var hoppningen. Jodå, så nu har jag hoppat sörrö. Ingen hoppryttare är man alls, men kul att prova. Imorgon är det dags igen. Måtte jag inte trilla av hahahah!


Jag på hoppningen med ridkolehästen Tálàn=) Fin häst!!!


Fotograf: Lovisa Uddmäre, tack du!


Tuva mockade och stod i idag i stallet. "släpp aldrig den där" som en viss Hempa alltid säger haha

Kommentarer
Jenny

Åh, vad läskigt med hoppkurs :S Hur högt hoppar ni? Jisses, vad Tuva är söt! Jag är deppig över att Erik ska till er i helgen och jag inte kan följa med. Jag kanske får komma förbi nästa söndag eller helgen efter det (då åker pappa och rosen till finland)?

2009-06-24 08:46:17
Camilla

vilket härligt stall-liv Tuva får uppleva:)

Häst-tjejer blir tåliga, tuffa tjejer. Bra!



Lovisa Uddmäre är mitt gamla dagisbarn på Skattkammaren:)

kramar till er!

ps. trötthet botas med mitt nya kosttillskott;) ds.

2009-06-24 20:03:33
URL: http://mimadeta.blogg.se/
Lovisa

Din kamera var asasvår att ta med! :P

2009-06-24 22:25:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback