Dags att baka lite...

Nu var det måndag igen. Känner mig verkligen glad över att skolan är över=)=) Den här veckan är fylld av jobb och funktionärsarbete när stallet har hopptävlingar i helgen! Ska bli kul!

Idag har jag cyklat ner på stan med tiger för att handla. Två stora kassar blev det. Gissa om cykeln var tung att trampa hem? Och med en bjässe till hund som drar åt höger heeela tigen. Varför drar han till höger kan man undra???? Men vi kom hem- oskadda! (han har dragit omkull mig många gånger...) Blev lite bad längs strandpromenaden för honom också.
Lilla fisen är en pytte stund på dagis idag så jag hinner baka till mina avslutningar idag o på onsdag. Annars är hon hemma med mig i veckan de dagar jag är ledig- härligt!!!

Nä nu ska jag baka!!!


Vår älskade lilla unge!!!♥ (som ser helt galet trött ut här)

Kommentarer
Anonym

men mamma ser desto piggare ut:)

2009-06-08 22:26:27
moster camilla

Vad snygg du är, tjejen!

Och dessutom såå trevlig, duktig och ambitiös!

Jag är mycket stolt över dig:)

kram!

2009-06-18 06:31:12
URL: http://mimadeta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback