Loppis i Hova

Hittade en drömloppis på tre våningar ute i Hova idag när jag var ute och visade Tuva och Nicke min  nya arbetsplats- ja inte för attt den ligger i Hova men slyltningen om loppisen förde mig ut dit. Mycket fint men ack så dyrt. Grejjen med loppis är att det ska vara löjligt billigt och inte tvärtom. Men gosh- vad mycket fint de hade!!! Vad tycker jag är fint då? Jo de hade vikskärmar, gamla fina dörrar och fönster, mjölkkannor, möbler som vitrinskåp, byråer, bord och stolar, pigtittare, skrivbord, instrument, porslin, kläder, väskor, tyg och allt av gammalt stuk.... men jag slog till på en trälåda. Kan verka lite udda om jag nu menar att de hade fina saker. Men jag har en viss passion för trälådor...! Jag är supperlycklig=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback