Höst

Jag är väl inte så rolig när jag säger att det snart är höst kanske- men jag längtar efter hösten! Så spännande att läsa sista terminen och att börja jobba om en vecka. Oh vad jag längtar till mitt nya jobb!!! Jag har även fått skolschemat och det ser bra ut (att kombinera jobb o skola)

Min sista semestervecka ägnas åt att börja skriva på mitt examensarbete, vända tillbaka dygnet (inga sena kvällar) för att stiga upp och ta en längre powerwalk innan frukost. Var ute och gick imorse- så skönt! Längtar att komma in i normala rutiner igen. Nästa vecka ska jag börja träna på gymmet igen. Omöjligt denna vecka när jag är själv... Semester i all ära men man bli en riktig slappis....


mina nya pelagoner. 2 ljusrosa står i köksfönstret=) en mörkrosa i Tuvas rum

nä nu ska jag till banken. vi ska köpa hus!......

nä...... skojja bara haha!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback