I love school

Huu! Nu är jag hemma efter en lååång dag. Allt har gått bra och skolan är väldans rolig just nu. Idag har vi haft färglära och stilleben. Hur kul som helst, längtar tills vi börjar arbeta med temaarbetet. Jag är helt såld på lera, så jag kommer gärna göra mitt examensarbete i det. Men det beror lite på temat också (snälla inte blommor som tema..!)

 
Rena rama Da Vinci? Knappsat! Men kul
är det=) Färgcirkeln i färgläran


Sen var det dressyrträning ikväll. Jag fick stora bussiga och busiga Pax. Första halvtimmen var annorlunda mot vad jag tidigare har suttit på. För Paxen är en stor kille som inte bjuckar särskilt mycket på sig själv så. Men under denna yta finns en riktigt fin kille som  är väldans duktig på att öka och minska, och överraskande nog väldigt gymnastisk. Tack Pax för ikväll, jordens träning blev det. Har nog träningsvärk imorron! Jobbade också. Kort och gott jag har världens bästa elever. Uppiggande att möta dessa glada ansikten varje måndag!

Imorgon ska jag och Tuva in till KS för återkontroll av Tuvas eksem. Sen väntas lunch med S. På vägen hem ska jag uträtta lite ärenden som har med skolan att göra så det är toppen att jag har bilen. Lovely

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback