Underbara morgon

Kan inte alla mornar få lov att vara som denna? Jag Tuva och Tiger har gått en timme i skogen. Hade pulkan med som Tuva kunde sätta sig i då och då. Sedan kom vi ut till slänten vid fotbollsplan, jag som är ett smarto hade med en stjärtlapp som vi invigde. Men hur kul är det inte då? Vi åkte hur mkt som helst. Tuva kan tilloch med åka själv! Sedan busade vi lite... hehe... jag åkte med Tuva i knät + att jag höll i Tiger samtildigt som kutade i rasande fart så vi fick en himla fart ner... Vi höll på att skratta på oss..! Tuva sa Maaaammmaaaa Tuuva roooligt!
Sedan bar det av till dagis och nu ska jag ta tag i allt som har med skola att göra.





ps. Önskar jag hade kunnat filma och lägga upp här men jag hade inte tillräckligt med telefon minne..=(

Kommentarer
Jejja

Åh, jag hade velat vara med! Tåget fastnade i Knivsta idag och jag kom fr jobbet kl 20.00 :-( Satt och tittade på bilder på Tuva från helgen och blev genast på bättre humör :-) Längtar efter henne! Ska bli kul med barnkalas!

Kram

2009-01-30 20:25:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback