Mystisk förkylning

Ja jag har haft en mystisk förkylning sedan en vecka tillbaka nu. Man märker ingenting på dagtid, men till kvällen blir jag bara mer och mer täppt i näsan. Under natten har jag dessutom jätte ont i halsen. Så varje morgon tänker jag att- shit nu är jag sjuk! Men så fort jag går upp känns det bra igen. Mysko...
Men nu längtar jag efter att träna så i veckan som kommer ska jag träna igen. Det var en sån förbaskat skön känsla sist jag tränade och flög fram (ja det kändes verkligen som det) 3 km på bandet. Så jag ska återuppta joggningen och varva med spinningen. Det kommer bli denna termins stora satsning att orka jogga några kilometer utan att få blodsmak i munnen o ångestattacker och dylikt=) Underligt att man som vuxen knappt kan springa till bussen. Tänk vad man sprang när man var liten när man lekte!
Imorgon blir det ingen träning för då är det skola i vanlig ordning sen jobbar jag direkt efter. Men sen så...!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback