Miss i nassen

Ja här sitter jag uppe och syr- miss i nassen- som det sägs i Beppes godnattstund.. Men nu är jag klar för ikväll. Symaskinen skrålar verkligen när jag syr, hoppas inte grannarna har hört.. Imorgon ska jag sy vardagsrumsgardinerna=) Sen måste maskinen in på rehab- syboden får titta till den=S Den gråter verkligen när jag syr..


Lite skrynkliga moln gardiner
i grått med temporära band. Ska
ju vara vita sidenband juh!


Hela sovrummet, nya överkastet, änglavingarna jag pratat om tidigare
hänger på bokhyllan, så länge, har lite andra planer för dom hihi! Sängen
målades om i höstas från brun (Leksvik säng IKEA) till vit. Nu saknas fina
kuddar, en roligare lampskärm och... och... och...och...!

   

Har sytt ett skynke m spetskant till toalettmöbeln oxå...
Och pimpade upp tvålflaskan=)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback