Inställda lektioner

Jahapp, lite ändringar i mitt skolschema som innebär två lediga dagar huxflux. Men ledig är jag i och för sig inte för det är ju självstudier som gäller.
Gicke en jätte tidig långpromenad med Tuva och Tiger imorse sen traskade vi iväg till dagis. Där var det livat må jag säga för det var två nya knattar som skolats in och de var inte överlyckliga om man säger så..!

Har passat på och tränat på morgonen men nu ska jag sätta mig ner o läsa lite kurslitteratur. Sen ska ju jag jobba ikväll.
 
Har börjat fundera lite över om vi skulle hitta på något roligt hela familjen på söndag. Brukar ju försöka göra det en gång i veckan. Kanske åka och bada i simhallen?? Åka upp till Arlanda och titta på flygplanen?? vi får se helt enkelt..!

Kommentarer
Mimadeta

Jag tycker att ni ska komma och hälsa på mig när jag jobbar någon dag/helg! Nästa helg jobbar jag och då kommer ni till terminal 4 och går igenom säkerhetskontrollen och sen äter ni på Max:) Där har de nämligen en jätterolig lekavdelning för barn!

kram!

2009-01-29 20:50:13
URL: http://mimadeta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback