Allt blir VITT

Godmorgon. vaknar och känner mig på ett strålande humör. Fick sovmorgon till 07. Annars kan Tuva stiga upp vid 05.3...
Och idag händer massa skoj. I och J flyttar, ska dit o kika lite, ska tydligen vara jätte fint efter renoveringen. Och I har så bra smak så där blir det nog kanon fint. Kul för dom=)=)=)=)
Sedan kommer vår nya soffa idag. Spännde! Får lägga upp bilder sen ikväll!

Jag är en maniac på att måla här hemma. Allt åker under penseln och färgen stockholmsvit. De senaste månaderna har jag målat vår sängstomme, Tuvas sängstomme, skåpet, skohyllan, 2 rotting korgar, nyckelskåpet, anslagstavalan, spegelramen, hyllan i köket, bokhyllan.... Igår målade jag vår radio(!!!), Tuvas barnstol och 3 stycken pallar. hehe Nicke tror jag är galen! Det som återstår att måla är utemöblerna, det blivande staketet och det den blivande odlarbänken jag vill ha ute. Men det är ett senare projekt, måste bli lite varmare först.


Kommentarer
karin

Du kan gärna få komma hit och måla en skohylla vit till mig också! Håller på och gör om i hallen, blir vitt och fint! Kram

2009-01-31 12:25:46
erika

Meen åååh va pysslig du är!!! Vill också, men så fort man känner sig inspirerad så blir det bara pannkaka! hehe

2009-02-04 09:43:02
URL: http://moggika.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback