Träslöjd!

Åh så kul det var med riktig gamal hederlig träslöjd i skolan idag. Har gjort ett jätte fint- om jag får lov säga det själv- trähjärta som jag har sågat, raspat, sandpapprat och täljt fram. Målade det sedan vitt, så det blev kvar i skolan på tork, ska lägga upp en bild när jag har den hemma sen!

Knåpade även ihop dessa saker idag som jag hängt upp här hemma:

En hund av ståltråd
Hänger på ytterdörren så man vet att det finns en stor galen hund här inne...hehe

En krona av ståltråd
En liten krona som sitter i kransen nu..



Igår provade jag göra en enkel liten ros, som jag sett i Panduros bok, Tildas hus. Den boken har så galet fina pysselsaker med mönster=)
En ros från Tildas hus
Syns det att det ska föreställa en ros??=)

Kommentarer
Anonym

Fint :)

2009-02-06 21:00:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback