Träningsdagboken v.2 pass numero 2

Idag var jag extremt duktig på gymmet: joggade 2, 5 km på tiden 14 min, sedan massa magövningar, 4x25 situps. Sedan upp på bandet igen och rev av ytterligare 2, 5km på 13 minuter tror jag det var, för jag hade ett högre tempo sista gången...
Samtidigt idag var det en kille som hade bokat en personligtränare. Herregud vad han fick jobba. Mina situps känndes som ingenting mot vad han fick göra. Han sprang upp och ner i trappan med en vikt, fick hålla en 5 kg vikt på raka armar ovanför huvudet och gå djupa steg, över  hela gymmet, och massa andra övningar- han höll på att krokna stackarn- men det var samtidigt en energihöjare för oss andra som såg det, man tänkte liksom- nu jäklar!!=)=)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback