Loppisfynd

Det här inlägget blev aldrig publicerat igår... så här kommer ett nytt försök!

Var en snabbis inne på en loppis idag. Hittade dessa prylar för under 100 lappen! Det var dessutom 2 stolar men jag tog kort på bara den ena. Lampskärmens tyg är borttagen och slängt- ush vad äckligt det var- stommen ska användas till en ny lampa=) Och tallrikshyllan ska slipas och målas och flytta in i Tuvas rum där vi ska ställa böcker!!

Loppisfynd

stolsdynorna ska kläs om till detta tyg som jag har haft här hemma utan att veta vad jag ska ha det till.. men nu vet jag=)=)

Ljusturkos med vita prickar

Kommentarer
Erika

Tack så mycket för tipsen. Nu vet jag vad vi ska göra nästa helg!

2009-02-08 08:18:15
URL: http://moggika.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback