Klart!!

Stolarna jag loppis fyndade är slipade, målade och omklädda! Blev jätte bra. Extreme chair mekeover=) Det ljus tukosa i vardagsrummet var verkligen en behaglig färg! Vad tycker du??

Omklädd stol
Stol numero 2 är ännu på tork, men snaaart klar! Sedan ska jag aldrig mera renovera stolar... no more! Vilket  (jävelusiskt) jobb det har vart!

När jag ändå hade min mupp-symaskin framme sydde jag snabbt ihop ett litet skynke av ett gammalt lakan, snodde spets från en himelsäng Tuva när hon var pytte- voila, ett draperi till Tuvas bokhylla! Nu slipper man se alla stökiga hyllor. Sydde ihop det kanske lite väl snabbt för de är inte riktigt lika långa. Det är alltså två draperier som hänger där...

Draperi till Ikea barnhylla

Nu ska Tuva nattas- shit vad klockan går =S... sedan ska jag slå på Duffy och fortsätta plugga!!

Kommentarer
Jejja

Vad fint du har fixat! Verkligen!

2009-02-08 22:19:00
Anonym

Va duktig du är Maria! Du är så himla påhittig och du gör så fina saker :)

2009-02-11 17:17:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback