Träning!

Äntligen kom vi iväg till gymmet ikväll. Jag har ju haft så dåliga ursäkter att slippa, men ursäkterna tog slut när Linda var snäll o lånade mig ett par träningsbrallor då mina är puts väck- så kom jag iväg. Inte en dag för sent..! Det bidde poxerwalk, roddmaskin och "ben". Mina såkallade ben var som gelé när jag skulle gå hem sen... Nu är det dags att rycka upp sig lite. Får bli ordentlig ordning på kost och träning nu. Nu!

Korven(jag alltså) ska trimmas till lite.

När jag kom hem från mitt underbara jobb idag som jag alltid gör 15.45 (bara det är ju för bra för att vara sant) så cyklade vi runt området. Eller jag, nicke och tiger gick o tuva bajkade trehjulingen. Vi gungade allihopa, nickes gunga höll på att gå av i miten och jag stod och gungade med tuva sittandes under o höll på att nacka mig själv i själva gungställningen.. men det var kuuul. sen blev det glass till minsta o största. Jag hoppade över.

Imorgon hoppas jag på finväder för vi ska ha utbildning hela dagen utomhus. Tänk om det ösregnar som det gjort idag..?




Min fina fina gnubby..♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback