Tisdag

Här regnar det massor. Så jag och Tuva passar på att måla med målarfärg just nu. Men Tuva är såå gnällig att jag nästan får spader...huuu!
Hoppas kunna ta en långpromenad ikväll. Perfekt för tuva att somna i vagnen och tiger och jag får motion..=) Vart är Nicke? Gissa..? I en båt o fiskar=)=)

Nu är jag inne på  min andra arbetsvecka och en smått ångest över att jag även ska plugga på 100%, med start nästa vecka. Men jag tar ångesten- slänger ner den i en kista- låser och slänger nyckeln i sjön. Det kommer gå super bra!




gnällig som få ikväll men finast i hela världen ändå såklart=)

Kommentarer
mimadeta

hm...tänk på att ångest kan vara ett sätt för din själ att säga till att det kommer bli för mycket....

Allt går med vilja, men det kan också sluta med utmattningsdepression. Jag har träffat människor med den erfarenheten.

Tiden med Tuva är också viktig nu och kommer aldrig mer igen.

Var inte rädd för att ta ett avbrott - antingen i studierna eller i arbetet.

Var rädd om dig och dina nära!



Vill inte skuldbelägga dig - är bara rädd om dig!



kram moster

2009-08-12 20:12:34
URL: http://mimadeta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback