Oemotståndlig inredning

Jag är ledsen.. men jag bara måste klicka hem lite inredning nu till hösten. Det går liksom inte att stå emot...

Gråstjärnpläd till sovrummet (har gråvita sjärnkudar där redan så det blir fint)

Pläd Little Star

Detaljer är det A och O. Dessa grejjer är himelskt fina. Jag föreställer mig detta i vardagsrummet..=)










den här tavlan är sååå fiiin, visst?







Listan blev lång så okej, jag kommer inte klicka hem allt men nånting vore ju kul... alltsammans från www.fridasgard.se 

Kommentarer
Victoria

Sv: Ja, kan vi åka dit i slutet på denna månad? jag tänkte köpa lite små saker till både mig & sigge, eventuellt det där snygga tränset om pengarna räcker.

2009-08-10 19:36:22
URL: http://victoriaasen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback