Massor

massor, mycket, enormt, hektiskt, stressigt, fullt upp. Då förstår ni läget på den dåliga uppdateringen. Men jag har saknat att blogga så jag lovar att bättra mig.

Har vart på kurs i helgen. Samma kväll hade vi en liten kusin träff för Nickes kusiner inkl respektive- så då fick jag vara med i denna exlusiva klubb. Det blev kräftor och paj och lite ostbricka o snacks hos oss. Sen gick vi ner på spelningen på blå. Jätte bra band! Men jag var seeeeg o trööött så jag var så glad när mitt huvud äntligen fick trilla ner på kudden. Nu låter jag som en hopplös gamal tant- men det kan inte hjälpas. Men det var såklart en toppen mysig kväll.
Idag var första dagen på veckan- rivstartade med dubbelpass. Så nu ska jag fixa lite inför seminariet imorgon, dvs läsa o skriva om pedagogisk bedömning. Snajsigt värre!

Tuva är iallafall frisk igen och är åter på dagis efter en vecka av feber och förkylning, så skönt att hon är frisk igen.
Tuva kommer alltid in på natten till vår säng. Så imorse vaknar jag av att hon viskar den där roliga sången " o vi dansar honky tonk..." viskar hon precis framför mitt ansikte, kan man vakna på ett bättre sätt?


Mia, Ida, JonT, Robin, Siggan o jag

jag o Mia


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback