Kvällsing

Ikväll är det verkligen lugna bananer. Nicke o "alla" är på kräftskiva men eftersom att Tuva har lite feber blev vi kvar hemma. Vi har fnulat med lite av varje här hemma. Rensat lite ogräs, rastat tiger, klappat på Lindas islandshäst Odin när de red förbi, städat o dammsugit.. Men nu har vi faktiskt lite tråkigt. O Tuva längtar efter nicke, vart är pappa, när kommer pappa? har jag höst en och 40 gånger ikväll=)
Vi var upp en sväng på Eurostop idag o handlade lite mat. Vi slank även in på HM för Tuva behöver så mycket nya kläder. men ush vad annorlunda barnkläder de var där- annars är ju HM oftast bra. Jag hittade typ inget. Men ett par röda manchester, två baströjor o strumpor blev det iallfall. Är på jakt efter enfärgade baskoftor i röd eller brun men nej då icke sa nicke. Eller rödvitrandig luvtröja. Men inte det heller. Så då får det bli lyx Polarn o Pyret helt enkelt...
Vilka världsliga problem jag har......Jag är för larvig när det kommer till tuvas kläder...


Kommentarer
Victoria

Svar: ja jag hoppas att vi kommer så långt som till tävling :)

2009-08-23 20:09:09
URL: http://victoriaasen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback