Inrednings fint

Tittar i nya ikea katalogen som jag hittade i brevlådan till min stora lycka! Vad mkt fint de har där i höst!
Jag är på jakt efter ett större glasskåp att ha linne och porslin i med trähyllor invändigt (och alla jag tittat på me vettig prislapp har haft glashyllor..) Men hur som helst så var detta så fint från ikeas serie Liatorp



Idag var det inskrivning i skolan. Över 500 per sskulle skrivas in så jag åkte dit  t i d i g t- klockan ringde 5.30 imorse- gäsp!!! så jag kom längst fram i kön som snabbt växte och blev längre o längre o längre. jag var så nervös att det skulle var problem med registreringen typ att jag skulle ha missat att tacka ja till antagningsbeskedet osv osv. Men det gick bra och jag hamnade i en klass där jag vet att jag kommer känna två som var med i samma seminarie grupp vid c-uppsatsen för 1 år sen. Så det känns bra.
Jag kom hem lagom till lunch och har rastat Tiger i hundrastgården, sen fick han spåra köttbullar och sen plockade vi lite blåbär för nu ska vi baka blåbärspaj. Mumsfillibabba!! För sen bär det av på kvällsmöte på jobbet...=S

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback