Godmorgon

Snart dags att sticka till dagis och sen till dagis=) (lämna Tuva och sen jobba)

Vi var uppe tidigt idag jag och Tuva. Vi tände ljus och åt frukost som bestod av havregrynsgröt med mjölk, kanel o lite socker. Sedan har vi gått en långpromenad runt stallet med Tiger så han har ro att ligga hemma några timmar tills Nicke är hemma igen. Skön morgon! Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe=)

Juste hände en ganska kul grej i skogen, när vi gick där kom en löshund i 180. Den kom bakifrån så vi såg den inte förrän den for som en virrvelvind runt oss- jösses vad skrämnd jag blev haha- skrek rakt ut! Men observera jag blev inte sur över den lösa honden utan larvigt förskräckt..haha!!!


godmorgon!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback